Program de lucru cu publicul pentru rezervarile online
Luni | 08:00 - 16:00 |
Marti | 08:00 - 16:00 |
Miercuri | 08:00 - 18:00 |
Joi | 08:00 - 16:00 |
Vineri | 08:00 - 14:00 |
Informaţii utile
Pentru a consulta informaţii complete despre acte necesare si formulare tipizate vă rugăm accesaţi una dintre opţiunile de mai jos.
Acte necesare stabilirii / scoaterii din evidenţa fiscală a mijloacelor de transport
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA STABILIRII IMPOZITULUI PE MIJLOACELE DE TRANSPORT ÎN CAZUL PERSOANELOR FIZICE
-
Declaraţia pentru scoaterea din evitenţă a mijloacelor de transport – ITL016;
-
Condiţii de scoatere din evidenţa fiscală a unui mijloc de transport:
- ÎNSTRĂINARE:
- contract de înstrăinare dobândire (5 EXEMPLARE); se va utiliza doar tipizatul ITL 054 prevăzut de Ordinul nr. 1069/1578/114/2016, nemaifiind necesară eliberarea unui certificate de atestare fiscală ;
- Copie certificat de înmatriculare mijloc de transport;
- Copie act identitate cumpărător;
- Copie act identitate vânzător;
- Alte documente care atestă înstrăinarea: contract de schimb, act notarial de donație, certificat de moștenitor, hotarâre judecătorească definitivă și executorie sau orice alt document similar.
- FURT:
- Document emis de autoritatea Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor.
- DEZMEMBRARE :
- Document din care să rezulte că mijlocul de transport a fost dezmembrat .
- TRANSFER DOSAR AUTO:
- Cerere de transfer dosar auto.
- RADIERE DIN CIRCULAȚIE :
- Document emis de autoritatea Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor.
- Copie act de identitate mijloc de transport;
- Copie act de identitate proprietar.
Notă: *Copiile după documente vor fi certificate pentru “conformitate cu originalul”. Confomitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil prin înscrierea mențiunii “conform cu originalul” și prin semnătura acestuia (Art. 64 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală). În situația în care documentele sunt depuse la ghișeu, acestea vor fi preluate cu respectarea prevederilor Legii nr. 9/2023.
ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCLĂ A MIJLOACELOR DE TRANSPORT ÎN CAZUL PERSOANELOR FIZICE
- Declaraţia pentru scoaterea din evitenţă a mijloacelor de transport – ITL016;
- Condiţii de scoatere din evidenţa fiscală a unui mijloc de transport:
- ÎNSTRĂINARE – contract de vânzare cumpărare (5 EXEMPLARE); se va utiliza doar tipizatul ITL 054 prevăzut de Ordinul nr. 1069/1578/114/2016, nemaifiind necesară eliberarea unui certificate de atestare fiscală ;
- FURT - adeverinţă emisă de poliţie;
- DEZMEMBRARE – Document din care să reiasă că mijlocul de transport este dezmembrat;
- Copie talon cu menţiunea “ÎNSTRĂINAT CĂTRE ….LA DATA…..”
- Copie carte de identitate mijloc de transport;
- Fisa de înmatriculare - original;
- Certificat de atestare fiscalǎ în original sau copie legalizată;
- Copie carte de identitate cumpǎrǎtor;
- Copie carte de identitate vânzǎtor.
Notă: *Copiile după documente vor fi certificate pentru “conformitate cu originalul”. Conformitatea cu originalul a copiilor se efectuează de către contribuabil prin înscrierea mențiunii “conform cu originalul” și prin semnătura acestuia (Art. 64 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală).
Acte necesare stabilirii / scoaterii din evidenţa fiscală a clădirilor
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA STABILIRII IMPOZITULUI PE CLĂDIRE ÎN CAZUL PERSOANELOR FIZICE
- Declarația de impunere privind stabilirea impozitul pe clădiri (ITL 001/2016);
- Actul de dobândire al clădirii (copie conformă cu originalul) (in funcție de modul de dobândire):
- contract de vânzare-cumpărare ;
- autorizație de construire și proces verbal de recepție a lucrărilor;
- act de donatie;
- certificat de moștenitor;
- hotărâre judecătorească rămasă definitivă și irevocabilă, s.a.;
- Schița casei cu dimensiunile exterioare pentru a se putea determina suprafața construită desfășurată a imobilului clădire, a anexei, a pivniței … etc. (copie conformă cu originalul);
- Certificatul energetic (copie conformă cu originalul);
- Extrasul de carte funciară (copie conformă cu originalul);
- Copie conformă cu originalul, după actul de identitate al proprietarului sau coproprietarilor;
- Împuternicire în original sau copie legalizată (dacă este cazul);
- Copie act de identitate împuternicit (dacă este cazul);
Notă: Atentie!!! Declarația trebuie să cuprindă toate informațiile solicitate !!! - tipul clădirii: rezidențial sau nerezidențial (în funcție de destinația clădirii); - suprafața utilă; - numărul de etaje; - numărul de apartamente; - anul construcției; - suprafața pivniței , unde este cazul; - adresa imobilul sa fie completă: stradă, număr, bloc, scara, apartament; - adresa de corespondență; - dotarea sau nu cu utilități (încălzire, apă, energie electrică, canalizare);
ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENTA FISCALA A UNEI CLADIRI PROPRIETATEA UNEI PERSOANE FIZICE
- Cerere de scoatere de evidență a unei clădiri;
- Copie, conformă cu originalul, după actul prin care se înstrăinează clădirea;
- Copie, conformă cu originalul, după actul de identitate al celui/celor care au înstrăinat clădirea;
- Împuternicire, în original sau copie legalizată, dacă este cazul;
- Copie, conformă cu originalul, după actul de identitate al împuternicitului, dacă este cazul.
Acte necesare stabilirii / scoaterii din evidenţa fiscală a terenurilor
Acte necesare pentru eliberarea certificattuli de atestare fiscală - persoane fizice
ACTE NECESARE ÎN VEDEREA STABILIRII IMPOZITULUI PE TEREN ÎN CAZUL PERSOANELOR FIZICE
- Declarația de impunere privind stabilirea impozitul pe teren (ITL 003/2016);
- Actul de dobândire al terenului (copie conformă cu originalul)(in funcție de modul de dobândire):
- contract de vânzare-cumpărare ;
- act de donație;
- certificat de moștenitor;
- titlu de proprietate;
- hotărâre judecătorească rămasă definitivă și irevocabilă;
- ordin al prefectului privind atribuirea terenului in proprietate; s.a.
- Copie conformă cu originalul după actul de identitate al proprietarului sau coproprietarilor;
- În cazul în care în cuprinsul actului de dobândire nu este menţionată adresa terenului se va prezenta o adeverință cu adresa stradală a terenului, adeverință emisă de Primaria Brasov cu sediul pe Bdul Eroilor nr. 8;
- Extras de carte funciară;
- Împuternicire în original sau copie legalizată (dacă este cazul);
- Copie conformă cu originalul după actul de identitate al împuternicitului (dacă este cazul);
ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENTA FISCALA A UNUI TEREN IN CAZUL UNEI PERSOANE FIZICE
- Cerere de scoatere de evidență a unei teren;
- Copie, conformă cu originalul, după actul prin care se înstrăinează terenul;
- Copie, conformă cu originalul, după actul de identitate al celui/celor care au înstrăinat clădirea;
- Împuternicire, în original sau copie legalizată, dacă este cazul;
- Copie, conformă cu originalul, după actul de identitate al împuternicitului, dacă este cazul.